![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#12 |
|
![]() Var där på fredagen. Tyckte mässan var bättre i år, trevlig stämning med många roliga workshops. Kändes som det var fler utställare där i år!
Provade på två workshops, ett med kroki eller olika sätt att virka, lärde mig dubbelvirkning. Samt quilt, där fick man prova på att fläta remsor. Fanns många fler att välja på, men tiden räcker inte till. En hel del snygga "fat qarters" fanns att välja bland, hade gärna köpt många, men priset avskräcker...några blev det iallafall. Eftersom jag ändå skulle till Borås, åkte jag inom ,där jag köpt min industrisymaskin. Spolen har småkrånglat med mej, ett litet metallbleck i botten på spolen lossnar ibland.Reperatören sa att jag kunde ta bort blecket,- det behövdes inte. Så fick jag tre nya metallspolar ! Då passade jag på att fråga om han ev. hade något begagnat trådställ, det har jag högt på önskelistan. Jovisst, för hur många trådar...Jag FICK ett ställ för 20 rullar! Han sa att han gillar nöjda kunder, tala om service! Sedan åkte jag direkt till mässan, gissa om det slank ned lite extra tygfynd... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:23.