![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#8 | |
|
byter inte heller så ofta
Citat:
men visst sneglar jag.... en coverlock.. suck då skulle maskinparken vara komplett faktiskt. funderar ändå lite på att sälja min nästan helt oanvända brodyrmaskin. har inte tiden att använda den. inte att sätta mig in i den världen faktiskt och ja den står här och ser ledsen ut när jag inte har tid att leka. om jag sålde den...då kunde det ju bli pengar till en coverlock... men det ääääääääääär ju svårt att göra av med dem! de blir ju som vänner liksom, man upplever både glädje och sorg vid maskinerna och en del ?=)/&&/%&E¤%##"#¤%&/&) och ibland lite stolthet när man klarat av något svårare än förra gången. har aldrig egenligen sålt av någon maskin... de står här under bordet... man kan ju behöva dem!!! |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:10.