![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Usb?
Nu sitter jag 2:a dagen som lycklig ägare till min Designer 1 USB. Nu kommer en fråga som säkert är helt korkad, men ändå. Det följde med ett USB minne som det är lagrat en del mönster på. Nu undrar jag om det är det samma USB minne som är tänkt att användas mellan datorn och maskinen. I såfall måste jag ju "tömma" minnet. Jag har 4D orginaizer som jag har mina mönster i. Säkert står det någonstans hur jag ska göra, men jag har huvudet fullt av instruktioner så jag vänder mig hit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja det är samma USB. Det får plats jättemycket på det så jag förstår inte vad du menar med att tömma det. Sen för det andra så får du vara försiktig så du inte tar bort dom filerna som måste ligga på minnet för att det ska funka. Det är samma filer som du måste kopiera till ett annat USB om du köper ett pirat-USB och inte Husqvarnas egna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack! Som du förstår så är det här med att använda USB något nytt för mig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja allt nytt ger många frågor men det är så HIMLA kul och jag hjälper dej gärna - bara fråga på!!!!!!
ville bara varna dej så du inte raderade det viktiga på USB:et. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jaha o här e en som inte heller e så bra på usb....undrar vad du menar med piratusb....går det att använda andra usb-minnen men sparade mönster?Har alltid flyttat över till husqvarnasticket....men hade man kunnat använda ett vanligt usb med mönster e det ju lite lättare....men som sagt jag vet inte...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jo jag använder andra USB men köp med bra kvalitet, Claes Ohlssons brukar vara bra. Men som sagt så har du några filer som ligger på HQ:s USB (som jag tror heter vfd) som du måste kopiera över annars funkar det inte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Så om jag stygnsätter ett verk låt säga så kan jag köpa ett usb-minne o lägga bara det på o sätta i maskinen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Men bara om du kopierar de filerna som jag skriver om ovan.
Om sätter USB:et i datorn och klickar på denhär datorn och sen klickar på flyttbar disk (F ![]() Vet ej om man får skriva om sånthär kopierande så risken är att jag blir utslängd härifrån kanske???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
okej....tacksam för hjälpen...detta underlättar ju väldigt mycket....hoppas inte det händer nåt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:35.