![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#13 |
|
Skulle aldrig ge 15000 för en maskin som bara kan brodera.Titta runt på blocket och sysidans annonser så kan du få mer och trevligare maskiner för dom pengarna. Köpa ny brodermaskin idag är idiotiskt när det finns så otroligt mycket bra maskiner begagnade.
Har själv köpt min Diammond 1 år gammal för 35 000, så 15 000 för en maskin som bara kan brodera och dessutom även den en väldigt begränsad yta. Dessutom funkar det utmärkt med maskiner som läser vanliga disketter också, och det finns fristående diskettläsare att köpa om man nu inte har det på sin dator. Låt dig inte luras av garantier hit och dit, för när det tryter så är det så många om och men med dessa garantier. Har själv aldrig utnyttjat mina garantier under dessa 14 år och 8 maskiner, och som en del skriver här på sysidan att det är bättre att gå till en affär och köpa beg. så får du ett år garanti,ja det är väl bra, men ett år är kort tid. Men jag undrar vilka som ska köpa alla andra maskiner som vi som privatpersoner säljer t ex här på sysidan. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:58.