![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Ett förslag att fylla med är bulgur eller couscous, det ger lite mer stadga i figuren är vadd. Runt skosnöre eller liknande funkar bra att hänga upp figurerna på, det har jag använt till min mobil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bra förslag med bulgur/couscous...men är det inte risk med couscous att dom små gryna tar sig igenom stygnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo, man får nog sy ganska täta stygn. Annars kan man använda något större om det är större figurer, har använt popcornmajs till en del figurer jag virkat och det har funkat bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Åh massa bra förslag!
Jag ska nog testa med vanlig stopping, men popcornmajs lät ju riktigt bra! Skramlar ju lite också kanske... ![]() Tack för alla förslag, ska testa med ett resårband, för då passar det ju de flesta vagnar... hoppas jag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
barnvagnsmobil, bokstäver, sy ihop |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:13.