![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag fick nummer 6 förra veckan med en räkning som gällde två nummer. Till saken hör att jag haft en prenummeration på tre nummer och har fått nr 2, 3 och 4. När det inte kom någon tidning i maj antog jag att det var slut på prenummerationen, allt var ju betalt och klart. Men nu fick jag nr 6 i brevlådan med räkning för två tidningar fastän jag inte fått nr 5. Har som många andra ringt kundtjänst och fått meddelandet att företaget är stängt. Hur ska man få tag på dem? Någon som lyckats nå dem? Snigelpost är väl enda alternativet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag fick min idag med ett inbetalningskort på ett halvår!!! Jag har sagt upp min prenumeration.
När jag ringde dit så får jag svaret: Du har kommit till Allt om Handarbete. Vi är ledsna att meddela att företaget är stängt. Hmmm kan undra då hur dom kan skicka ut o dessutom kräva pengar för tidningen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Fick min idag med eftersändning. Inbetalningskortet var det vanliga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej, när jag fick mitt sömnadsmagasin så följde det med ett brev där de talade om att det är en ny ägare men att tidningen ska fortsätta att komma ut med samma innehåll som tidigare.
:Jag skrattade för mig själv när jag tänkte på alla dessa fula korta byxor mm. Det är därför de fortsätter med inbetalningskort för allt ska fungera som tidigare... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Allt dethär jag läst om nya ägare - är det då en ny hemsida också? Går man in på den gamla vanliga så finns inte nr 6 med så man kan bläddra i den, nån som vet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nr 7 skulle ju komma vecka 25, är det någon som fått den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ser nu att informationen på hemsidan är ändrad.
Så är vi igång! De kommande utgåvorna av Sömandsmagasinet blir tyvärr lite försenade. Du mottager blad nr. 7 den 7. Juli, blad nr. 8 den 5 Augusti och blad nr. 9 den 23. Augusti. Vi hoppas du får trevlig läsning med allt det nya i bladen! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:50.