![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Har Sömnadsmagasinet nr 6 kommit? i så fall när kom den?
Jag har inte fått den. I och för sig har jag eftersändning av min post så det tar väl någon dag extra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag fick Sömnadsmagasin nr 6 idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack då vet jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Då håller jag tummarna att jag får min på måndag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag fick nummer 6 förra veckan med en räkning som gällde två nummer. Till saken hör att jag haft en prenummeration på tre nummer och har fått nr 2, 3 och 4. När det inte kom någon tidning i maj antog jag att det var slut på prenummerationen, allt var ju betalt och klart. Men nu fick jag nr 6 i brevlådan med räkning för två tidningar fastän jag inte fått nr 5. Har som många andra ringt kundtjänst och fått meddelandet att företaget är stängt. Hur ska man få tag på dem? Någon som lyckats nå dem? Snigelpost är väl enda alternativet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag fick min idag med ett inbetalningskort på ett halvår!!! Jag har sagt upp min prenumeration.
När jag ringde dit så får jag svaret: Du har kommit till Allt om Handarbete. Vi är ledsna att meddela att företaget är stängt. Hmmm kan undra då hur dom kan skicka ut o dessutom kräva pengar för tidningen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Fick min idag med eftersändning. Inbetalningskortet var det vanliga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:32.