![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
vad är fram? vad är bak? blider jaaaa
Jag har ganska livlig och en fritt associerande hjärna... Jag vet inte vad som är fram och bak på symaskinen. För mig är fram den sidan som är närmast mig och den andra e bak... jag har höjt min maskin i bakänden så den då lutar framåt alltså mot mig
JAG VILL SE ALLT SOM ni hittar på vid era maskiner!!! Så bilda på e ni snälla!! jag ska fortsätta att testa att ha maskinen höjd i bakkanten... hmmm eller är det framkanten? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nja, maskinen ska nog luta från dig så du ser vad nålen gör bättre. Lutar du den mot dig ser du ju inte nålen alls, eller tänker jag fel nu?
Hoppas vi får se bilder på bra arbetsmiljöer, för även vi som inte har direkta probelm vill ju gärna göra vad vi kan för att slippa få dem! Jag är så innerligt tacksam för alla tips man kan få här för att göra arbetet lättare/behagligare!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
![]() beskriva. Dvs så att den lutar från dig. Har fått sjukdom i familjen så jag återkommer så snart jag kan med bilder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Krya på er inom familjen!
Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
ergonomi |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:43.