![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
|
Hej, TACK för ett snabbt svar
![]() Okej, jag är vääldigt nybörjare.. Jag har inget USB-minne som är köpt särskilt för symaskinen, man måste alltså ha det? Det räcker inte med att ansluta maskinen via USB-kabel till datorn och sedan överföra mönstret på så sätt? Tack för tipset, ska kolla in programmet! Det är inte så att det räcker med att skaffa något program som kan konvertera filerna till ett format som maskinen kan läsa? Och isf...vilket format skulle det vara? (finns ju massa gratisprogram att ladda ner för sådant). Jag vill inte göra något olagligt såklart, vill absolut köpa saker och göra rätt för mig men det känns som att det vore skönt att testa lite om det är ens grej innan man lägger ut flera tusen på saker man inte vet om man vill hålla på med.. Så om jag har förstått det hela rätt behöver jag skaffa ett usb-minne och ett program innan jag kan få in nedladdade broderier och sy på maskinen? Jag skaffade en större ram till maskinen men det verkar som att den fortfarande bara kan sy 100 mm x 100 m, är det så? Tacksam för svar ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:11.