![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Från skiss till färdigt plagg
Hej! Jag är ganska ny här och ville bara berätta lite om mig.
Jag tar examen nu på fredag (inom ett ämne som inte alls har med sömnad att göra) och jag har önskat mig en provdocka i examenspresent. Jag sydde min första klänning i 9:an. En enkel balklänning. Tog på gymnasiet en kurs i att sy kläder som en tillvalskurs. Under min tid på universitetet har det främst blivit maskeraddräkter till diverse sittningar. Sydde en höst en klänning i 50-tals stil. Mina vänner blev väldigt imponerade och året efter fick jag en fråga om att sy en klänning till en kompis efter hennes önskemål. Jag sydde till samma evenemang en klänning till mig själv. Nu har jag börjat skissa lite på klänningar som jag hoppas kunna sy upp i sommar. En av dom är redan "tingad" och min syster har lagt in en beställning. Bilder på skisserna finns i mina album. Kommentera dom gärna! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:35.