![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Forumvärd
|
Om ens kropp inte ser ut som standarden och programmet ifråga "bara" kräver bystvidd och inte kupstorlek, underbystvidd eller något liknande så bör man vara försiktig. Med enbart bystvidd kompenseras det inte för en större byst (det går inte att räkna ut), och resultatet kommer fortfarande inte blir bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har stor byst och det har fungerat över förväntan. Jag har sytt många plagg, dock har jag undvikit sådan mönster som är avskurna under bysten.
Jag var själv tveksam, men fick ett provmönster på en figursydd jacka från affären och den passade perfekt, sydde den utan ändringar. Blev helfrälst på mönstern. Vanliga standardmönster måste jag ändra jättemycket. Jag är jättenöjd med pppp mönstern. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:34.