![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#12 | |
|
Citat:
Sämre än den jag redan har är omöjligt eftersom min nuvarande gått i graven. Det enda som fungerar utan problem (nåväl det kan strula ibland också) är raksöm i stumma tyger. ![]() Jag har ett par vänner som syr massor i trikåtyger och som har en sådan maskin jag tittat ut. De är väldigt nöjda med den och anser att det räcker för deras behov. Så jag tror den kommer bli perfekt här hemma. Jag är rädd att jag kommer tycka att en overlock blir för avancerat så här i början, men visst kommer jag kanske att överväga att införskaffa en sådan sen när jag kommit igång mer med att sy. Förresten så fick jag låna en likadan maskin som jag tänkt köpa av en kollega idag. Jag får ha den i två-tre veckor och kan då känna efter om det är en sån jag vill ha. Så kanske ändrar jag mig helt och köper mig en overlock. Eller så blir jag kär och slår till på en vanlig maskin ![]() Perfekt att kunna låna en maskin och provsy ett par veckor för att verkligen känna efter. Köper man en maskin på nätet så blir det ju lite grisen i säcken om man inte provat den innan. |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:53.