![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Digitzer Pro
Hejsan!
Min vännina har bekymmer med ett teckensnitt, när hon skriver bokstaven K i Times New Roman så kommer inte sträcken på höger sida i bokstaven med har någon varit ute för detta? och vad har ni isåfall gjort för att få ordning på det? ![]() Själv har jag PE-Design så jag har inte kunnat hjälpa henne. Mvh Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är det ingen som varit med om detta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
UPS inte här heller
Hejsan Nu har jag kollat i mitt program Å jag har senaste uppdateringen Så det ska ju fungera MEN !!!!!! icke sa nike Stora K:et blev bra, men lilla blev inte bara en del av det lilla. Bara den här ( I ) inte den här delen ( < ) Va konstigt
Hälsningar susanne PS hon får fylla i det själv då , det kan hon ju göra för hon har ju Programmet Ett litet k som hon får spara och använda när hon behöver |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() det fungerar om man använder Times som liger i pogramet
mvh gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:16.