![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#316 |
|
Det var de sötaste giraffer jag sett, TACK Gunilla!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
|
Tack snälla Gunilla för de söta girafferna! De sparar jag till framtida barnbroderier
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
|
Jämföra giraffer
Jag har lagt 3 stygnsatta giraffer intill varandra för att jämföra, Den i mitten är Gunillas och den vänstra är automatstynsatt i mitt program och den högra har jag stygnsatt själv. Min stora ram är 24x20 cm och Gunillas ram är 20x10 cm. Ni får maila mig om ni vill ha en stor giraff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
|
Hej!
Oj, så små mina giraffer ser ut, haha ![]() Måste lägga in en rättelse angående hoop-storlekar. Min B-hoop (den näst största jag har) är 20x14 cm. Mina giraffer ryms i Janomes A-hoop som är 12,5x10 cm. Om du vill så kan jag lägga ut dina giraffer här också? /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
|
Hej!
För alla kaffeälskare... här kommer den stackars koffeinisten ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#321 |
|
Tack för den, gunnsan! Min man är kaffetokig... och kaffebryggartokig. Jag måste bara hitta något att brodera på. Den kommer att göra succé. TACK!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
|
Tack...
så jättemycket för Er stora givmildhet!
Är så otroligt tacksam och glad! Kramen till Er alla...Lee |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
|
GRILLTIME! broderi som kanske kan passa till sommarens alla grillfester.
Har knåpat ihop en liten skön figur som inte har världens flyt med grillen. Detta broderi har jag stygnsatt som en appliqation.
Färg 1 - markerar tygets placering Färg 2 - zigzackar fast tyget Sedan kommer det vanliga broderiet. Tyckte att det blev för mycket stygn med att stygnsätta röken, smidigare att ta ett passande tyg istället. Hoppas att någon kan ha glädje av den! Ha det! WiKa |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
|
Tackar så mycket, det var en kul grillgubbe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
|
Tack snälla han är helhäftig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
|
HA ha tack tack
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
|
Tack.Den var kul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
|
En så rolig grillgubbe har jag aldrig sett förut. Tack så mycket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
|
Citat:
Du verkar veta det mesta, jag har precis köpt en Janome 350 och undrar hur det funkar, måste man ha ett speciellt program för att kunna sy andras broderier som man laddar hem på nätet. Du har ju en massa tjusiga saker som jag skulle kunna tänka mig att sy. Tacksam för svar / Christina |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
|
Det behövs inte något program för att kunna brodera andras broderier, eller de Du laddar hem på nätet.
Huvudsaken att Du har dem i jef-format till Din Janome 350 |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
brodyrfiler, gratis, maskinbroderi, maskinbrodyr |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:47.