![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Brodertråd i Thailand
Kan någon tipsa om var man kan köpa billig brodertråd i Thailand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tror nog det beror lite på vart i Thailand man befinner sig. Min dotter var i AoNang o där fick hon tagi efter lite sökande. Tror hon var inne på ett skrädderi. Det har funnits en del ställen som broderar på lite olika ställen o de kan också få fram. Både 1000m o större. Märket hon köpte var Venus o de fungerar bra.Billiga också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för ditt svar AnnKatrin.
Är det så att man mest hittar tråd hos skräddare? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Vill bara varna er lite....
Jag köpte trådar från Singapore och dem färgade av sig i tvätten efter man sytt ett snyggt motiv...inte kul alls, bara att slänga ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Venus som jag har färgar inte!! den är köpt i Thailand.
Om någon vill prova innan att brodera med så hör av er. Ha några rullar hemma som jag kan sälja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Hej!
Om du befinner dig i Ao Nang på semester så åk in till Krabi ca. 15 km. så ställer du dig med ryggen mot Vouge (varuhuset) så du vet hur jag tänker ![]() Jag kom hem med ca 100 rullar och dom har fungerat kanon, det var Venus och dom färgar inte. Det är mycke dyrare att gå in till en skräddare Om du undrar så har jag bott i Ao Nang i 1 år Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:47.