![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Bloggar med bra sömmnadsbeskrivningar på svenska.
Jag håller på att göra en hemsida (inget aprilskämt
![]() Har bla tänkt mig en flik "trevliga länkar" Där man kan hitta bloggar där bra sömmnadsbeskrivningar på svenska går att hitta. Då menar jag inte bara 1 blogginlägg (är för svårt att hitta) utan bloggar där beskrivningar och tips finns "listade" synligt i alla blogginlägg. Vill därför ha tips om lämpliga bloggar. Kommer att be om lov innan jag länkar. / Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Det finns en blogg som heter "blomma åker vagn" med följande adress: kokalal.blogspot.com. Den har jättebra sybeskrivningar. Finns i en spalt till vänster. /laura |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den kände jag faktiskt till.
Men precis så menar jag. Borde finnas fler. Att sy en gekko och Blomma åker vagn har jag redan frågat. Snälla fler tips ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
alvinea.blogspot.com
creative-swiswi.blogspot.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
systerbla.blogspot.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tusen tack Laura!
Har ju tänkt att be om lov att länka. Inser att det kan bli länk till länk. Hmm hur ska jag göra då. Skall klura lite. / Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej Bibbi!
Om man googlar på syskolan+trollunge så finns det flera bra beskrivningar, inte minst under rubriken detaljsömnad. Vilken bra idé, förresten! Hälsningar Anette |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:28.