![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Är du prenumerant på Burda?
Hej!
Nån här som prenumererar på Burda? Har du fått april numret? Jag har längtat efter det numret sen jag såg första förhandsbilderna. På inbetalningskortet brukar det stå betala senas den 10:e, och det börjar bli väldigt tajt om tid för det. Jag kollade på minprenumeration.se och där står den som levererad, men jag har som sagt inte fått den ännu. /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag prenumererar också men har inte heller fått april numret - ibland brukar den vara väldigt sen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har inte heller fått den.
Trist, då man normalt vid prenumerationer får den lite före den finns i handeln. Tveksamt om jag kommer att förnya prenumerationen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Idag kom den. Tur att jag inte hann ringa från jobbet idag.
/Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad betalar ni för en prenumeration?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har tydligen halvårsprenumeration och betalar 339 för den. (läser på inbetalningskortet) 359,40 skulle det bli om man köper per styck i affärn.
/Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:09.