![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Ok....hade gärna hjälpt dig (gillar mönsterkonstruktion) men tyvärr så saknar jag fortfarande en stor skräddarlinjal (vilket irriterar mig)....att göra barnkläder fixar jag mönster på för dom är ju inte lika långa så där funkar normala linjaler, men inte till vuxenkläder och speciellt om man ska göra till någon annan så vill man det ska vara perfekt...hoppas dock någon annan kan hjälpa dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en stor skräddarlinjal som jag skaffade när jag gick de här kurserna. Bor du i Stockholmsområdet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tyvärr inte :-( Vargön utanför Vänersborg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Snyft. Det blir för långt att åka för en nollåtta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Mmmm....jag ska kika i min pärm under helgen (ligger på vinden....lite sent att springa dit upp...o kallt). Har för mig den har bilder emellanåt hur man ska göra. Det är inte så svårt att göra grunderna själv (tycker ju jag....)...ska se vad jag kan göra! Kanske kan hjälpa dig i alla fall...kan höras privat om det i så fall...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Min mailadress är m.peterstrand@gmail.com. Men jag är bortrest i påsk och en vecka till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:28.