![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jag måste vara dum...
Hej!!
Fick ett ryck i kväll och tänkte börja provsy en liten aftonväska som jag hittat mönster till på den här länkenhttp://www.kwiksew.com/Projects/P500...rse.lo-res.pdf Nu blir jag bara vansinnig, för jag fattar liksom inte hur jag ska gå till väga!! Hade bara lite rest-tyger, inget märkvärdigt, inget magnetspänne och inte heller något band att kanta med, tänkte som sagt bara leka lite. När jag kommer till punkt 4 så är det solklart, vad jag ska göra med framsidan av väskan, men sen... 5 och 6.... Ska jag, eftersom jag inte ska sy på ett band (eller vad det nu heter ![]() Och sedan då??!! Näe, jag inser att man inte ska prova på något man aldrig gjort när man är dö-trött.. Blä, vad less jag blir!! Anci -endumen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Och till råga på allt så har jag på det här eländet pajat en symaskinsnål...
Och så upptäckte jag nyss att jag uppenbarligen pressat på mellanlägget på yttertyget, inte på fodertyget som det stod i beskrivningen... Det kanske inte är meningen att jag ska lära mej mer om sömnad. ![]() Och jag med alla mina idéer. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu ska du inte deppa ihop
![]() Sov och läs (och gör) i morgon en mening i taget så kommer det gå bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Klar!!!
![]() Anci |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ![]() Gud va rolig du är Men man känner igen mig själv. Man blir irriterad när man inte fattar och så går det ut över omgivningen Men då är det bra med ett sånt här forum Man pepprar varann Hälsn naemiefr Lysekil som gillar att sy väskor utan mönster |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hon har lagt in en bild i sitt album. Den blev jätte fin!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej och tack!!
fin och fin, vet jag väl inte, men KLAR!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:58.