![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Precis!! Man kan ha riktig otur...och det gäller inte bara att man har samma namn utan man kan ha liknande namn! Jag försöker regga mitt namn men det finns redan en som har ett liknande, så det återstår att se om det går igenom eller ej...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Jag har skaffat mig band med skriften: Made by +mitt namn.
De syr jag fast på de saker jag syr eller stickar. Det är för mig än så länge en hobby. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har beställt/köpt dem på Knapp-Carlsson en butik i Göteborg, Finns på Kyrkogatan 34. Man tittar i en pärm med olika typer av band bestämmer sig för färg mm beställer sedan.Ring dit 031-711 60 93. eller kolla på deras sida, kanske finns där.
www.knapp-carlsson.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
"Problemet är att de inte säger till innan, man betalar och sedan får man veta om det gått eller inte." från ichigo
Det är ju helt sjukt att förlora pengar om man har otur ![]() Bäst att kolla genom google först och man får hoppas att detta nanm som man vill ha finns inte och om goole kan hjälpa... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja, men även om ett namn inte finns så kan det underkännas pga likheter till namn eller är typ ord från språket.. hmm.
Min sambos företag Secure Networks underkändes trots att det var "ledigt". Pga att det är "ord", säkra nätverk. Säger det som exempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Precis som Ichigo säger...även om ditt namn inte finns så kan det finnas ett namn som är liknande redan. Det är svårt att veta! Man kan tro man har något eget men så är det inte sedan....jag har problem med detta just nu...därför måste jag ringa (har redan skrivit 2 ggr) till personen som har ett liknande namn som jag har försökt att registrera. Om hon ger mig tillåtelse så kan det vara lättare för mig att få mitt namn igenom...tyvärr så känns det inte så positivt....suck...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:10.