![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag fick fortfarande ingen WCN-fil. Jag fick mänstret och en TXT-fil med färgerna i.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kan det vara så att Embroiderydesign använder Wildcat som webserver och att deras hemsida är skapad efter det konceptet.
Berninas användning av wct är ju bara till bildvisning av thumnails. Ingår väl i wildcats koncept troligtvis. Det här är en ren gissning men jag blir nyfiken och vill veta mer ![]() ![]() /ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
![]() Men jag tänkte fråga dig Sotis, vilket mönster tog du hem? Skulle gärna vilja ta hem samma, och sedan jämföra vad vi fick för filer. Om du har tid och lust. Eller om det är någon annan som är lite mer vetgirig, och vill ta hem ett mönster att jämföra med. Har inte snön gett med sig hos dig Elisabeth så kanske du har tid och lust? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Oh, vad var det nu... en kanin i ett ägg. Högg bara ett i högen! Filen heter la 0774 på min dator.
Jag är jättenyfiken på de här mystiska filerna också! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Har laddat hem det mönstret, och jag får ingen WCN-fil! Bara mönstret i EXP-format och en textfil.
WCN-filerna verkar alltså vara något som skapas i din dator. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag sökte lite och fick upp det här:
http://extension.informer.com/wcn/ Verkar vara någon form av anteckningar som medföljer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Filerna följer inte med mönstren. De verkar skapas i Agnetas dator. Detta tyder på att det är någon form av thumbnails/indexeringsfiler eller liknande som datorn skapar för att hålla ordning på dem, på samma vis som det, beroende på inställningar, skapas thumbnails/indexerings/databasfiler automatiskt i mapparna.
Just WCN har jag inte sett förut, men jag vet att det bildades någon form av extrafiler automatiskt i min dator. En fil varje, mapp, såvitt jag minns, men de hette något annat. Detta verkar vara samma sak. Jag minns inte hur jag stängde av funktionen, men det var i samband med storstädning av datorn (har efter dagens mått ganska lite hårddisk) och jag följde ett "schema". Tillägg: De filer jag pratar om som jag hade var nog thumbs.db |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:31.