![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Jag köpte en stor fp tvättnötter efter en artikel i en lokal kommunal tidning om att de skulle tvätta lika bra som vanligt tvättmedel. De gör de inte!!! Nån skrev innan att de luktar gott och nånstans där går väl gränsen.
Skall du testa köp LITEN förpackning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Nu har jag köpt tvättnötter och tvättat med. Fungera riktigt bra och tvätten blir mjuk också. Känner ingen dålig lukt heller. Kommer att fortsätta tvätta med dessa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Alla oberoende tester jag sett visar att tvättnötter och liknande prylar inte funkar bättre än bara vatten. Så varför betala?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Nu blir jag lite nyfiken på dessa tvättnötter. Eftersom dom finns lite här o var att få tag på så undrar man ju hur det kan komma sig om det inte funkar. Är vi konsumenter så dumma? Skulle gärna vilja veta vad du sett dessa tester. Finns kanske någon länk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Här kan du lyssna på ett...http://www.radron.se/templates/Artikel____2839.aspx
Googlar du så finns det säkert fler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
|
Hihi...vad vi konsumenter är lättlurade
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Jo, och det är nog bra att inse att miljövänlighet, naturligt, ekologiskt etc lika ofta bara är ett marknadsföringsknep som allt annat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:49.