![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag tillhör den kategorin som tycker att varje människa själv får bestämma vad som är fint/fult. Jag själv tycker att spets är jättevackert! Men i vissa fall passar det bättre utan, precis som med allt annat. Men tycker du inte att det är fint kan du ju slippa det, jag är lika glad för det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vackert eller inte, det ligger i betraktarens öga, det är lika med konst, alla tycker vi olika. Sen beror det ju på vad det skall passa till för stil.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Sedan är det ju så när det gäller hobby/pyssel/hantverk att en del saker är ju så himla roliga att göra, vare sig man tycker de är fina eller inte. Just jag tycker inte att det gäller just lace, men kan mycket väl tänka mig att någon annan tycker det. Och då tycker jag man ska unna sig det nöjet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag läste en väldigt söt text för flera år sen i en bok som hette någonting i stil med "smaken är som baken" eller så..
Vilken tur att vi tycker olika. Tänk om alla hade gillat blåbärsglass, då skulle ju all blåbärsglass ta slut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ALLTSÅ NU MÅSTE JAG FRÅGA vad är det som jag missat Har det varit ett broderi utlagt eller vad är det här ??????? Jag blir riktigt upprörd om det är någon som slagit ner på någon annans arbete Det vi lägger ut här på sysidan är något som vi kämpat på med och framför allt är STOLLAT över att vi klarat av att göra OM DET ÄR NÅGON SOM INTE TYCKER ATT DET ÄR FINT så tycker jag att håll käf........... ni förstår säkert vad jag vill skriv HÅLL det för dig själv men kanske att du !!!! avundsjuk
![]() KRAM till alla som ser det fina i vad vi gör |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Bra håller med helt hur kan man vara så fräck alla ögon ser olika saker vad är rätt o vad är fel o vem bestämmer vad som är fint säger bara lägg av
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
OK nu har jag varit ute på din sida ANNAKARIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men var är alla dina alster INTE ETT NÅGOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tycker också att det är ett alldeles onödigt inlägg som AnnaKarin J skrev, föreställer mig att det enbart är en provokation.... är det skrivit för att du VILL vara elak ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Underligt att man hoppar på ett hantverk på det sättet!! Alla har rätt att göra vad den tycker om och anser vara fint. Det är möjligt att det inte faller alla i smaken, men så är det med allting. För den saken skull så behöver man inte såra andra människor med sin negativa inställning. Det finns tillfällen då det är bättre att tiga än att känna att man måste uttrycka sin åsikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Forumvärd
|
Jag har inte gått in och raderat något, jag ber er bara tänka er för. Bara för att ni tycker att någon annan beter er illa så behöver ni inte gå samma väg.
Trådstartaren har nog definitivt inte vägt sina ord på guldvåg innan, men, samtidigt är orden där inte riktade mot en enskild person, och, det går att tolka på ett sådant sätt att det inte nödvändigtvis var illa menat. Ibland handlar mycket om just tolkning, därav mina ord. Hade syftet klart och tydligt enbart varit att såra och skada de personer som tycker om och skapar lace hade tråden från början raderats. Min uppmaning riktar sig självklart även mot trådstartaren, om denna skriver några fler inlägg i tråden, då det absolut inte är någon skillnad på folk och folk. Övrig diskussion kring moderering tas ej här, utan antingen via mejl eller i en separat tråd i "Sysidan.se"-forumet. Jimipe Forumvärd |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:26.