![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönster till 5-panels keps
Hej. är det någon som skulle kunna hjälpa mig med att hitta ett mönster till en 5-panels keps som på bilden.
har sökt och hittat mönster till andra 5-panels kepsar men de liknar inte alls vad jag är ute efter. tack på förhand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ett sätt är ju att helt sonika klippa isär en sån keps du vill ha och rita av delarna. Då ser du också hur de är ihopsydda, märk delarna eller gör en skiss så du kommer ihåg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
det har du rätt i, men jag tycker kepsen ser så enkel ut att det borde vara lätt och hitta ett mönster någonstans. har bara hittat mönster till 6-panels/baseboll kepsar, och det är ju inte alls samma sak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ta och lägg mönsterpapper på kepsen och rita av den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kom att tänka på syslöjden på 70 talet, vi tog ett strykjärn o ritade av själva järnet så vi fick ihop till en keps...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:56.