![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#20 | |
|
Re: Brother eller Janome
Citat:
Jag känner egentligen inte alls igen det här som Marie skriver. Janomen broderar hur fint som helst och kan visst ta många färger, den lägger broderierna i ordning efter hoop-storlek, splittar inga mönster osv. Husqvarnas disketter är ju passé, som alla borde förstå, och det är väl betydligt lättare att göra broderiet i datorn och trycka på en knapp för att föra över det till symaskinen. Det går på ett par sekunder, så särskilt lång tid tar det inte, som Marie skriver. Jag har absolut inga problem med att tömma maskinen på mina hemgjorda saker, eftersom de finns på plats i datorn och jag sällan syr exakt samma broderi mer än en gång. Janomes Digitizer är dessutom det absolut bästa stygnsättningsprogrammet har vi kommit fram till nu ![]() Tack för omtanken om Johan, han kom förresten hem igår, och mår nu bättre. Han måste dock fortsätta medicineringen ett bra tag och får inte återvända till skolan förrän han är helt bra. Vi har dessutom skrivit och påtalat problemet för skolsköterskan, så vi får se om det blir någon förändring. Hälsningar Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2005-08-30 klockan 07:35. |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:22.