![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() brother maskinerna har visserligen massa mer finesser än janomes i samma prisklass-men tyvärr är kvalite´n kass!
sömmarna blir fula och småsaker som nålträdare mm går snabbt sönder. Satsa på janome! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
Har en brother nv30 som går som en dröm. Inget krångel med konstiga/fula sömmar och den syr fint i allt jag stoppar i den. Kvaliten är precis lika bra som en janome om du kollar på en maskin i samma prisklass. Easyjeans och nv50 är ju två ganska olika maskiner så vilken som passar dig bäst beror ju på vad du behöver, antal sömmar tex och div andra finesser. Provsy, säger jag som alla andra och fundera på vad det är du behöver. Senast redigerad av sextiosexan den 2010-01-23 klockan 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har en Brother Innov-is 10 o den har aldrig strulat o den syr igenom 8 lager jeanstyg med 100 nålen som om den sydde i smör.
Jag är helnöjd med min o skulle inte byta den för nåt. Lätt hanterlig också. Mamma som haft Hq i alla tider tycker att den är helt ok o hon kommer hit för att sy på den... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:18.