![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
?hjälp?
Står det inget angående detta i din manual till symaskinen/programmet?
Har inte själv janome så jag kan inte hjälpa dej rakt av. Sökte på programmet, det står att det ingår 7 typsnitt/fonter men inget om att man kan använda andra. Jag använder brother och PE-design, där kan jag använda vilket typsnitt/font som helst, bara det är "inmonterat" i själva datorn alltså att du kan skriva med det i tex word. Finns många sidor med gratisfonter att leta igenom i så fall. Vet inte om ditt program stöder detta? Det finns vissa symaskiner som har typsnitt på kort, som man köper extra. Annars skriv en fråga hit: http://www.janome.se/?CatID=1219 hoppas det kan hjälpa dej! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har också Janome Customizer (är nybörjare) och har försökt stygnsätta i programmet men det är så begränsat att det blev svårt. Att stygnsätta bokstäver är väl inte lättare/svårare än annan stygnsättning antar jag så prova. Någon automatiskt stygnsättning för windows fonter tror jag dock inte finns i Customizer och i Embird måste man köpa till en speciell modul (font engine) för det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:52.