![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
Visa resultat för omröstning: Syfestivalen i Älvsjö, ska du dit? | |||
Självklart! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
36 | 52.94% |
Kanske... |
16 | 23.53% |
Nej, inget för mig/jag kan tyvärr inte. |
16 | 23.53% |
Antal röster: 68. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Nu börjar det närma sig igen. Nya lokaler och mycket större läste jag. Behövs efter förra årets nedkrympta mässa i Kista där utställarna var rasande över arrangören. Men verkar nu verkar utställarna ha tagit tag i saken och flyttat till Älvsjömässan alltså. Det är fart på sytanter med andra ord! Jippi!
Fler än jag som ska gå? Själv ska jag dit på söndagen då det brukar vara lite lugnare. Så vansinnigt tjockt med folk alla andra dagar ju! Åh, så jag längtar! Årets höjdpunkt dessa mässor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Åhh jag vill gå men har tydligen inte behörighet, man måste vara företagare eller inbjuden... :-(
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hahaha förlåt kollade på fel utställning...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Japp, det är den vanliga symässan där alla är välkomna
![]() ![]() Förresten, Sysidan brukar ju ge sina medlemmar rabatt på symässor ibland... Någon som vet om det är något sånt på denna med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Den mässan ligger för långt bort för mig, tråkigt men ska gå på den i Göteborg i slutet på februari istället.
![]() Till mässan i Göteborg är inträdet gratis för oss här. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Syfestivalen vill jag inte missa. Bara dryga månaden kvar, får bestämt börja skriva en shoppinglista
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Mässa i Göteborg? Vilket datum? Intresserad av att gå. Mässan i Älvsjö ligger lite för långt bort, tyvärr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Den är den 26-28 februari, här kan du läsa mer. http://www.symaskinsagenturen.se/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack för hjälpen, Mässa i Göteborg ligger bättre till för mig inte så långt att åka. Borde den inte stå med i kalendern här på sysidan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Om jag inte minns alldeles fel så gör det de.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Lite trist att de ännu inte har lagt ut någon lista på utställare på mässan. Så man vet om ens favoritutställare ska dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jo, utställarna borde ju ploppa upp snart tycker man. Hoppas det blivit många fler nu!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Symässa Qviberg
Jag var i Göteborg förra gången på symäassa. Bra men inte så stort.
Jag brukar annars åka till symässan i Stockholm. Bra att den flyttat till Älvsjö. Ska åka dit. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:04.