![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
tack för snabbt svar
Då kan jag sätt i gång och göra lagningslappar. Tack för tipset om att sy runt om i alla fall, det kan behövas, speciellt på knäna, där blir ju slitaget rätt stort.
Ha det gott! /Jenny |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om det inte är ett stort hål så brukar jag brodera direkt på byxbenet med ett kraftigt mellanlägg under. Det funkar bra. Enda är att man måste sprätta upp benet för att kunna brodera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
lagningslappar - jag var inte så kreativ, gjorde inte nya saker, men jag tyckte att jag var smart.
Hade bitar av reflexband, det sydde jag på allt. Kanske inte så roligt på innekläder, men suveränt på barnoveraller. Det var viltigt för mig att de syntes överallt, och det spred sig, tror jag sydde reflexlappar på de flestas byxor, av barnens kompisar, menar jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:30.