![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
En gång Saab alltid Saab, visst är det så?Så härligt det låter med den gamla Veteranaren. Min är också det sedan 1 år tillbaks,och jag använder den "till vardags" precis som jag gjort i snart 29 år. Min yngste son köpte en "riktig bil" förra sommaren9-5 finns i ett kombinerat foto. http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=37546 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Visst är det så,
![]() 95:an är också kanonfin, det måste vara roligt att stygnsätta själv, har Huskvarnas stygnprogram, men har aldrig blivit vän med det, så jag har aldrig stygnsatt något själv. Hur tycker du att Embird är? Är det invecklat? Kan man bara köpa själva stygnprogrammet? Som sagt senare idag när barn och man har kommit hem och middagen är avslutad, då ska jag kolla på Embird. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Embird kan Du köpa i delar, jag tror att Du måste ha Basic också.
Jag är alldeles självlärd i Embird och när jag köpte det var det helt på engelska, och mina engelska kunskaper är lika med noll. Jag har hela tiden provat mig fram, och tycker inte att det är särskilt krångligt, eller invecklat. Men än har jag en hel del kvar att lära. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:27.

En gång Saab alltid Saab, visst är det så?
Min yngste son köpte en "riktig bil" förra sommaren
Hybrid-visning