![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Det blir ju inte lättare att bestämma sig för vart ifrån man skall handla
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Man kan ALDRIG få för mycket färger och färgnyanser! Jag ska brodera en vit häst till dottern, och den kräver 7 vita nyanser, för att bli riktigt fin. I många broderier med skiftningar, skuggor, ton i ton mm använder jag liknande färger i samma färgskala för att få ett snyggt broderi. Jag personligen, måste ha en massa färger att välja bland.
Kanske värt att fundera som du skrev, 112 rullar i olika färger, är aldrig fel att ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Efter mycket velande fram och tillbaka så har jag bestämt mig. Det blir 40 rullar + trådställ för 120 (jag räknar med att köpa fler färger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad har dethär ABC-stället för adress?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Om du klickar på ordet ABC i mitt tidigare inlägg så hamnar du där. Annars är adressen : http://www.abc-machine-embroidery.com/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack tack.
Nu när du skriver det så ser jag ju att ABC är understruket. Vet inte var jag har lagt hjärnan nånstans idag. Håller på att bli förkyld och ska gå på en julfest ikväll som jag inte precis känner för så det är väl därför jag är lite off eller försöker jag bara hitta en ursäkt för att jag inte är så uppmärksam. Ha det gott! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:00.