![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Ja just det! lite mjukt vliselin att styrka på bakom broderiet är ju ett jättebra tips!
Har x antal meter av något mjukt skönt vliselin, som jag säkert kan använda till det. Tack för tipset Lottan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack för tipset Lotta!
Jag har sedan tidigare mjukt vlieselin ifrån S&S, det kanske kan gå bra. Annars skall jag leta i min låda med vlieselin som jag ärvt efter min mor, där finns det en salig blandning av sorter. Nu har jag lusläst en del broderitrådar (är hemma och sjuk, så dator är vad jag orkar med ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gunhold Stick-Protect kan man klippa små bitar av som täcker broderiet och stryka fast på baksidan av broderiet.
Då skaver inte broderierna mot huden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hejsan!
Har själv funderat på en janome 350 ett tag nu och undrar nu varifrån du beställde och vad du fick betala? MVH Mistli |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag beställde från Skövde symaskiner som finns i högerkanten. Ett erbjudande nu och man fick med Digitiser JR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ok, och tack för svaret
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Mimmi71 skrev:
Nu har jag lusläst en del broderitrådar (är hemma och sjuk, så dator är vad jag orkar med ) och då var det någon som nämmnde att broderiet blev mjukare om man använde sig av färdigspolad undertråd. Har ni någon åsikt? Nej jag tycker inte det är någon skillnad om man kör med färdigspolad undertråd. Men det är min åsikt. Krya på dej. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:58.