![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack snälla Ingrid för den busiga tomten, du är så duktig på stygnsättning och så snäll som delar med dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det var så roligt att göra den och det är roligt att kunna dela med sig av något som jag tyckte jag lyckats ganska bra med.
Huvudsaken är dock att den inte används för kommersiellt syfte. Kramar och första adventshälsningar från Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tusen tack för den busiga tomten.
Den ska hamna på en gardin till svärdottern. Än en gång Tack. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tusen tack för den gulliga tomten, skulle också vilja kunna stygnsätta men vet inte vilket av Husqvarnas program man behöver...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej Ann,
Jag använder Embird programmet till mina stygnsättningar. Det passar till vilket format som helst, det är bara att spara stygnsättningen i det format som din maskin tar. Vill bara säga att det är jättekul att stygnsätta, skulle vilja hinna mycket mer men man få ta den tid man får. Kram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för den jättesöta tomten Jag har broderat den så söt tack
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Vill också tacka för den söta tomten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:51.