![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
|
![]() Hej o tack alla som har gjort tappra försök. Lät väldans trevligt o snällt av er o bjuda mig till Ystad, tyvärr jobbar jag denna helgen men där kommer kanske fler chanser.
Ja det är nog som så att det går upp och ner, men nog känner jag en lite gnutta åt "roligt att sy" hållet nu tycker jag. Lovar att lägga ut bild på mitt, vad det nu blir" när det väl blir klart. Så ni får hålla koll, dröjer det för länge så skriv o "skäll" på mig, Behöver allt en spark där bak emellan varven. Tycker den här sighten är helt underbar o bara titta på alla fina grejor som där kommer in bilder på , bara det kan ge en en knuff i rätt riktning. Tack än en gång :-) Kramar från Smurfen i Eslöv |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:25.