![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#32 |
|
![]() Hej!
Igår kom min nya ångstrykstation som jag fick i födelsedagspresent. Jag tänkte delge lite för- och nackdelar sedan jag nu strykt allt som låg i korgen (och det var inte lite det, sommarshortsen låg i botten...) Jag köpte en Tefal Pro Express från www.tretti.se Den kostade 2345 kr inkl frakt. Jag beställde på söndag morgon och den kom tisdag eftermiddag. Vad som är bra:
Vad som inte är så bra:
Vad jag inte provat än:
Totalsummering: varför dröjde jag så länge innan jag köpte en? Lite från Tefals hemsida: Ångtryck 5 bar Unik kalkuppsamlare Reglerbar ånga: 0-120 g/min Turboånga: 170 g/min Vertikal ånga Klar för användning på bara 2 minuter Auto-off avstängning efter 8 minuter Löstagbar vattentank: 1800 ml Kan fyllas på medan man stryker utan extra dröjsmål Kontrollampa för “ångan klar”, “tom vattentank” och “rengöring” Elektrisk sladdvinda Ultra cord sladdanslutning Låssystem för ångstrykjärnet förenklar transportering Ultragliss Turbo stryksula gör att järnet glider mycket lätt Artikelnummer: GV8360E0 |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:32.