![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag fick dessutom med en annan persons räkning, förutom min. Denna person lär ju inte heller ha fått sin tidning.
Redaktionen går inte att nå per mail, jag har svårt att ringa dagtid och jag tror inte att jag har lust att hjälpa dem med "kundnöjdheten" genom att informera dem om detta genom att sända ett brev. Innehållet i den nya sömnadstidningen var nog inte alls i min smak, men det brukar ju variera så jag hänger kvar ett tag till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag fick den också idag o vet inte vad jag tycker... Jag har ju betalt premuration för "gamla" tidningen men vill jag ha allt nu så måste jag betala mera....
Känns lite som om man blivit lurad på en del... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nej, jag fick inte heller någon bekräftelse på tidningsvalet. Jag gjorde säkert om proceduren 3 ggr så nu hoppas jag att de har fattat vilken tidning jag vill ha.
Jag tycker det är stenåldern att inte kunna nå dem via mailen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tänkte jag skulle ta med svarskortet och posta det i dag via snigelposten...rev av det och upptäcker att det inte fanns någon annan adress på svarskortet än min...vilket innebär att jag förmodligen skulle få tillbaka det...eller skicka det i ett kuvert som jag frankerar själv?
Kanske har de haft för mycket med att göra om hemsidan! Får väl prova gå in där och se...fast det verkar ju svårt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ang svarskortet så har dom tryckt fel...deras adress är på baksidan av inbetalningskortet, Med plats för frimärke!!! Helt otroligt.
Sen försökte jag logga i på "mina sidor" på hemsidan för det stod att jag kunde utföra mina ärenden där, kanske även detta, men där kunde jag inte logga in heller. Suck Så nu funderar jag på att faxa in lappen...att kunna maila får vi nog vänta ett sekel till på. Jag vet jag klagar hela tiden..men jag tänker behålla tidningen iallafall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Jag är också prenumerant sedan flera år och hade också undrat var min tidning tagit vägen Sedan hann jag läsa här igår och idag fick jag mina två "nya" tidningar.
Jag vet inte vad jag ska säga, men det första som jag kommer att tänka på är vilken genial idé att tjäna mera pengar, suck... Jag ser att den nya sömnadstidningen kommer kosta 56,50 precis som innan och att den nya sticktidningen kommer kosta 59.50. Varför prisskillnaden förstår jag inte... Den är ju dessutom tunnare och har färre modeller än sytidningen. Nog för att jag kan få den till 39.50 om jag är prenumerant redan, men det innebär ju att jag ändå får betala mer! Nej, det var ändå bättre förut tycker jag. Nu känns det som de fyller ut tidningarna med ointressanta modeller. Vem behöver tex 5 olika sorters sydda benvärmare för barn? Om jag inte hade betalt för ett år så skulle jag sagt upp den idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Flytta disskusionen ????'
Jag vet inte hur jag ska göra får se prenumerationen ut.. Men jag håller med Tygtokig...
Hur jag än väljer att göra så känns det som om jag är den som förlorar på det.. Kanske dags att flytta denna disskusionen till Leverantörsforumet så Allt om Handarbete kan svara!!! Men med tanke på att ni inte kommer i kontakt med dom via mail så tror jag inte vi kommer få svar här inne i alla fall. /Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Jag har också försökt att kontakta dem idag. Jag har fått två sticktidningar hemskickat, fast jag anmält att jag vill ha sytidningen. Det är värdelöst att det inte går att kontakta dem. Telefontiderna är ju när man jobbar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:53.