![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nu har min skärmatta, linjal och rullkniv kommit! Har testat som hastigast, om kniven var skarp, och det var den
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Akta fingrarna med kniven. Jag noterar att en rullkniv är himla behändig, speciellt när man skär ut delar till plagg med fispassning = korsetter. (Edit. stoppat in ett ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Åh fy! Fyra månader!!??!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag skulle fått a-kassa på deltid från mitten av mars. Men de papper arbetsgivaren gett mig har jag kastat i kuvert och skickat blixtsnabbt utan att kolla dem - 2 gånger. I augusti blev det rätt men nu är det 4-5 veckors kö på kassan. Det finns iofs gott om pengar men de är bundna i fonder och vi har redan sålt av årets andelar.
För att inte dra iväg tråden med mina ekonomiska bekymmer kan jag berätta att NÄR det fanns pengar (i sommar) köpte jag en SÅDAN HÄR gullig sak. Den skeppas just nu från Kina och kommer fram ganska snart tror jag. Då får jag musik när jag syr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Oj, om jag kunde höra så skulle jag nog vilja ha den rosa!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Duger inte champagne?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Är inte riktigt säker på att jag förstår vad du menar med champagne?
![]() Annars så gillar jag ju gammal teknik mycket (kanske bakåtsträvare?) så om jag var hörande så skulle jag nog uppskatta rör. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:58.