![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag vann lite på ett spel så jag åkte raka vägen och bytade in min D1 till en Designer Diamond!!! Supernöjd!!!!!!! och med 4D proff vid sidan!!! Här ska läras stygnsättning!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bernina
Jag väntar på en overlock, Bernina 800DL som komplement till min Bernina 1130 som jag är supernöjd med. Hoppas jag blir lika nöjd med 800DL.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad underbart att höra att ni unnar er roliga saker!
Ingen kris här på sysidan inte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() En sömguide till Janome CoverPro-maskinen Och en rynk och plisséfot till min Janome 6600P. Dessutom så köpte jag undertråd till min Janome 350E |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Idag köpte jag ett stort paket med "Photo Pearls", med rörpärlor och cd-skiva där man kan göra om bilder till motiv för pärlor.. hoppas att det blir roligt för det kostade.. :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Var på mässa förra vecka gjorde ett riktigt fynd
![]() Hittade en äkta Mundial skräddarsax för vänsterhänta. Ordinare pris ca 700:- jag fick den för 100:- !!! Saxen "gapar" nästan 13cm den klipper helt perfekt enda ut i spetsen ![]() Spelar ingen roll om jag klipper i tunnaste sladdertyg eller i kapellväv. Känner mig mer än nöjd /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
wow!! Jag vill också ha vänstersax som är bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Köpte bara en så jag kan inte dela med mig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
baby kläder
i dag har jag varit på Lindex och fyndat babykläder ska ge bort dom till min systerdotter som just fåt en liten flicka handlade för 325 kr som skulle ha kostat 1400 kr. Så nu hoppas jag att min guddotter ska bli glad. Var även en sväng i tyg affären Sundbyberg och handlade tyg till en hundbädd och sneslårar i flera färgeroch även ett storpack sprättknivar, för den kommer alltid bort när jag syr och sprättar.Det är kul att åka på en Stockholmsresa lite då och då för här ute på Öa finns ju inget att handla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Sim Salla Bim
Jag har varit i Östhammar och köpt löpare och kökshandukar som jag ska brodera på löparna kostade 14:95 st och fina enfärgade kökshandukar för 8:95 st. Jag tycker jag har fyndat igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hökarängen tygköp
Har varit i Stockholm igen och skulle köpa tyg till partyväskan /swappen), tänkte mig en meter vackert tyg, men jag hittade en affär i Hökarängen spm sålde ut alla sina tyger med 30-70 %.....jag handlade tyg och lite annat för över 2 tusen kr......ojojoj...så många vackra tyger.....kan nog inte få för mycket av den varan
Är det bara jag som köper saker för jag tror jag står för de 3 senaste här i tråden. Jag är jätte nöjd med dagens fynd. Det ska bli gardiner till yngsta sonen och flera babyliftar, babylakan och tyllkjolar. Har haft funderingar att sy flickklänningar länge så nu ska jag nog börja bara jag får sytt partyväskan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Nej jag tycker vi förnekar den där töntiga lågkonjunkturen! :-)
Jag har handlat min Janome 744D äntligen! Mycket lycklig! Har suktat efter overlock i säkert över tio år och nu HAR jag den! (Sedan fick jag ryggskott direkt så jag har inte hunnit sy något på den, men jag klappar den varje dag och tänker "snart snart") |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Har investeringsstopp efter sommarens äventyr i USA (5 veckor på vägara över hela västra USA och en vecka i Chicago), men därborta gjordes en del investeringar:
Sex flaskor vin, rött, vin och rosé från 5 olika vingårdar. Två flaskor Bulleit Bourbon (favorit) och present till grannen. Två korsettmönster från AgelessPatterns Ett antal shotsglas (med regional prägel) samt Ett par snygga vita pumps till hustrun. Ja just det, var tvungen att köpa en ny hårddisk till den bärbara PCn. Vin Starkvaror Glas (och starkvaror) Himla snygga skor |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Att shoppa i USA är ROLIGT! Här hemma är det ett nödvändigt ont men i USA drabbas även jag av shoppingjävulen. Utbudet är enormt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Grattis!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:35.