![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag hade tidigare Fair net. En månad efter att garantin gått ut sprack den "rostfria vattenbehållaren" så att vatten droppade ner på elkablarna = kortslutning.
Köpte ett Tefal Pro Express Turbo,Anti-calc med löstagbar vatttenbehållare i plast på 1,8 l, 1899:- på Ullared ![]() Är jättenöjd med detta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Funderar fortfarande hur jag ska göra....Är det vanligt att Fair net stationerna går sönder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag fick ett Tefal när jag fyllde
![]() ![]() ![]() Senast redigerad av myggorna den 2009-08-18 klockan 17:33. Anledning: Bifogar kort |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ska jag bli tvungen att åka till "Ullared" iaf??!? Jag som nästan tänkt lägga upp en grupp på fejjan; "vi som vägrar åka till Ullared/Gekås" eller nåt..
![]() Låter bra med att "ställa på bordet" eftersom jag har ett stort hemmagjort strykbord på 2x1m. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Men har du galler på den??? Tror man behöver det så ångan går "igenom" så att säga
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nje, jag har bordsfilt o lakan på målad plyfa... Visserligen bränner man sig på ångan men man vänjer sig! Fika låter bra! Din adress? Tänker försöka åka upp till syfestivalen i Borås, om inget hindrar mig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
oj oj att åka till ullared blir väldigt långt.....ca 100mil!
Jag få titta runt här i v-botten, man lär knappast hitta det lika billigt. Kanske får jag satsa på fair net. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:24.