![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nu har jag testat på en .eof fil som jag hade i datorn och även på den försvinner flikarna när jag zomar
![]() nytt nu är om jag stänger ner studio efter ändringar så får jag inte frågan om jag vill spara utan det bara stänger... har min dator fått svininfluensan eller vad??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
En liten fundering: när du avinstallerade Embird stängde du av datorn och satte på den igen innan du installerade Embird?
Ibland behöver man göra det för att rensa bort allt som inte skall vara kvar så att det nya verkligen kommer på plats. Har du kontaktat Embirdteamet? Jag har sökt i några forum om Embird men kan inte hitta någon info som passar, hittills, men säger till om jag gör det. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo jag startade om både efter avinstall och efter ominstall.. Tänkte att det va lika bra att göra det "på riktigt"
Nej jag har inte kontaktat emb-teamet - jag inte är så bra på engelska och jag hoppades få hjälp här ![]() Tack för svar förresten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Det var musen som orsakade allt, förmodligen så var den inte kompatibel med Embird för så fort jag rörde scrollhjulet i Studio så försvann mina flikar...
Snacka om att känna sej dum nu då eller???? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:15.