![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Fler motiv till Husqvarna Designer Topaz 20
Har nu kommit igång så smått med min maskin men vill ha fler bilder och teckensnitt. Enligt säljaren går det att köpa kort med ca 15-20 motiv för 725 kr, vilket jag tycker är JÄTTEDYRT. Har hittat sidor med gratismotiv.
Nu undrar jag om jag kan ladda hem dessa bilder på ett USB och bara ansluta till maskinen? Eller hur funkar det? Är inte så teknisk, varken när det gäller symaskinen eller datorer. Efterlyser nu alla tips och trix ni har för att få fler bilder. Är det något tillbehör jag behöver för att kunna ladda hem gratisbiler? Kan jag använda bilder för andra maskiner? Ja ni ser, all info är välkommen. Stort tack på förhand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis till din maskin
Visst du kan ladda hem broderier från Internet, det finns en tråd här med länkar till en massa sidor med gratisbroderier! För att ladda hem gratis-broderier behöver Du inget annat än din dator! Hämta hem broderierna och spara dem i din dator. Du kan behöva ett broder-program, för att kunna konvertera till format som din maskin använder.Och ändra storlek mm Nu vet jag inte hur det funkar med just din maskin, att lägga in direkt på USB-minnet och sedan sätta det i maskinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har Topaz 30 och fick då med dataprogrammet 4D Organizer. Där kan du konvertera de flesta olika filformat till rätt filformat för din maskin och sedan ladda usb-minnet med broderierna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:33.