![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag har haft ett likadant trådskåp, har dock gjort mig av med skåpet pga platsbrist och köper numera annan sorts tråd. En gång var jag mitt i ett broderi när tråden tog slut -dålig planering jag vet, men 200m räcker ju inte alls lika länge som 1000m.
Jag fick tag på rätt tråd i Malmö -evas sybod så det är mitt tips. http://evassybod.se Rebecka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Vilken tråd menar du är "rätt tråd"? Jag gick in på din länk, men förstår ingenting. Hittar ingen brodyrtråd att beställa där. ![]() Fick däremot ett privat mail från Birgitta att hon ska testa att beställa från Gavialace. Jag fick dessutom hela färgkartan för Anchor Alcazars tråd gratis från dem, med äkta tråd. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Just i det fallet var det en brun anchortråd som tog slut. Jag bor i Malmö så jag åkte helt enkelt till butiken för att köpa tråden. Det var ett tag sedan och det är den enda gången jag varit i den butiken så jag vet ju inte hur sortimentet ser ut dag. Rebecka |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:42.