![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag är befriad från det där "samvetet"
![]() ![]() Ofta uppskattar jag att det är lite sådär halvdåligt. ![]() Man kan se det på mig, jag är lika blek året runt och beter mig inte som en "dum sommarsvensk" som måste ut o sola sig så fort det är 10 grader varmt och sol i mars typ. Men jag uppskattar varm temperatur ibland när jag ska ut och simma, då är det skönt. Ta ett bad och simma lite är bäst! Så just det där kan ge mig lite dåligt samvete om man inte hunnit/orkat åka ut till sjön så ofta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Visst är det skönt med regn ibland. Men lagom är bäst. Nu börjar det bli lite för mycket. Glad att jag inte bor i Borlänge.
Jag har också använt mulna dagar att sortera tyg. Var på IKEA och köpte plastbackar - transparenta - och har nu sorterat in mina tyger i färgordning. Så nu planerar jag för nästa quiltprojekt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Riktigt varma dagar, de där dagarna när man nästan inte står ut... brukar jag sitta och sy under ett av mina äppelträd. Det är helskönt, mysigt och svalt. Jag tar ut ett litet bord och en stol samt symaskinen och strykbordet. Sedan sitter jag där och syr hela dagen.... Är man hemma sådana varma dagar orkar man ju inte göra något vettigt så då brukar jag sy.....Må så gott i sommarsverige alla andra sytokiga! Sydde igårkväll men tråden tog slut. Suck! 4 mil till närmaste tygaffär.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:44.