![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Här är ytterligare ett Star Wars fan.. för att inte tala om min man ;-)
Låter som ett intressant och kul projekt ni har dragit igång. Är det bara sömnad som ni behöver folk till eller även mönsterkonstruktion ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Tack =) vi hoppas verkligen att vi ska kunna göra detta projekt så roligt som det låter =)
Det som är absolut akutast är nog sömnad. Jag är själv rätt handikappad vad gäller sömnadsrelaterade ämnen så kan inte svara riktigt om mönsterkonstruktion, vad exakt innebär det? Med vänliga hälsningar Emil Bygde |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Såg er diskussion och låter sjukt fräckt med en ny Star Wars film är väl ett nytt fan sedan min pojkvän introducerade mig för filmerna... kan väl ärligt erkänna att jag nog inte har kunskaperna att sy sådana kreationer(fast om det finns en bra beskrivning med mått etc. så kanske).. men låter väldigt intressant... ska kolla in den eventuella hemsidan som ni pratade om skulle kanske komma upp...Hade gärna hjälpt till men bor i skåne också så kan bli svårt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:41.