![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
![]() Åh! Ja, det är precis sådana burkar! Så, det är makramé? Det vill säga, det är inget överdrivet speciellt, förutom det som skrivits här tidigare?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Vad roligt att det går att få tag på plastband. Jag ska inte har några själv. Blev bara lite nostalgisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Återvinning...
På temat återbruk/återvinning har vi jobbat med olika saker på textilslöjden. Fick idén här att göra "snitslade" burkar. Eftersom plastband känns "sådär" på textilslöjden så tog jag bommulsband vilket jag har i massor! Tog bort lock o botten, limmade quiltvadd runt burken och lindade med remsorna. Botten och lock tog vi och klämde till lite med en plattång och limmade sedan vadd på båda sidorna av locket/botten. Lindade med remsor även här. Avslutade med att sätta på en träkula till handtag. När jag kommer ihåg att ta med kameran till jobbet (måndag) så ska jag ta en bild. Den blev jätteläcker även med textilband.
Stinab1 |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
snitslade burkar, snitslar |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:56.