![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
MiaMamma: du har gjort ett bra val med att prenumerera på Ottobre. Det är jättebra passform på mönstren. Det finns mönster för en massa olika slags tyger, som är anpassade till olika slags töjbarheter. Jag har sytt massor av barnkläder efter Ottobre-mönster och knappt behövt ändra något. En riktig proffstidning man blir glad av.
![]() AoH: jag är väldigt intresserad och nyfiken på en sak: hur länge kan den överleva i nuvarande skick, det är en gåta för mig. ![]() Burda: här jobbar det i alla fall proffs som har lärt sig att sy och göra mönster! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag kan bara instämma jag också, ett tag tyckte jag nog att det var lite bättre, men nu har AoH sunkat ihop totalt. Särskilt retar jag mig på stick- och virkmönstren som är SÅ trista och tantiga så det är inte klokt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag måste också komma med lite åsikter känner jag. Jag tycker de sätter skärningar under bysten nere vid midjan vilket ser skumt ut. Man ser det som tur är redan på bilderna.
Tycker också de använder samma mönster hela tiden men ibland får de till nåt riktigt fint. Men då börjar storleken på 38 istället för 36 så jag kan ändå inte använda det...grrr ![]() rätt som det är har de texten på danska ![]() Jag har köpt tyg en gång. Det tog sån tid och när det väl kom var ett av tygerna slut utan att de sagt nåt. Det resulterade i ett dyrt tyg eftersom jag fick betala frakten och dylikt för endast en liten tygbit. Men tyget som kom var fint |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Såg att någon prenumererade på Burda - på vilken hemsida finns det att kolla på. Tycker alltid att jag hamnar på deras tyska sida så har någon en bra svensk sida till dom så blir jag glad eller det finns kanske inte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
http://www.magazino.se/magasinet-burda-modemagasin/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har både AoH och Burda, men Burda slår AoH med hästlängder tycker jag. Sser att jag visst inte är ensam om at tycka så. Nu tar jag avbeställer AoH jag med.
ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Jag väljer AoH och hoppar Burda, för mycket mode fotograferad och inte fokus på sömnad!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
handarbete, ingelise, mönster, sömnad, tidning |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:04.