![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Placeringen kan ju bli ju sämre och sämre ju fler som försöker, dvs ju fler det blir i totala antalet försök. Sedan kan de gå sämre för att man blir stressad kanske av att man måste prestera bättre denna gång... ![]() Nyfiken... vad fick du för resultat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Inte är jag lika snabb inte men det var kul att testa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ehh hmmm
Jag ska nog inte ägna mig åt den här typen av tester. Vet att det för det mesta inte blir som jag tror att jag skriver, men det här känns ju löjligt.Jag försökte ändå vara jättenoga med stavningen. SUCK. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
80 ord per minut för min del. (455 bokstäver per min, 80 rätt, 0 fel)
Skrev lite långsamt för att vara mig nu, känner mig darrig och trög i händerna... Men jag passade mig för att inte trycka på backspace i slutet av sekunderna denna här gången så jag fick se resultat! Ni som postar resultat ta väl med det viktigaste: ord per minut. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad rolig test!
Fick 30 ord per min You type 262 characters per minute You have 30 correct words and you have 4 wrong words Laptop är lite sämre med det. Bäst är gamla riktigt keybroad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
![]() /Gunilla |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:30.