![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Snabbhetstest
Hej!
Jag fick en rolig länk av en arbetskamrat idag och kunde inte låta bli att testa. Hur kul som helst att äntligen få veta hur snabb man är vid tangenbordet. Här är mitt senaste resultat, och det verkar kunna bli bättre och bättre för varje gång man prövar. http://nanok.com/spt/ Testa, får ni se ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Det fungerar säkert klent att försöka vara snabb och få med alla bokstäver med 1 hand! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Ja, det kan jag förstå, stackare... En annan gång, kanske ![]() Men varför hamnar inte den här tråden på förstasidan? Den är ju helt ny och med nya inlägg? /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Fritt forum syns inte längre på förstasidan! Jag har fått förklarat för mig att det som står i Fritt forum är inte sy-relaterat,,, och då hör det inte hemma där längre!!?? Jag tycker att det är synd, det kan vara lätt att missa nya inlägg, när det inte syns på förstasidan längre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Man kan prenumerera på alla nya inlägg i Fritt Forum och sedan välja hur ofta man vill ha mail om det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag bara pajar testet... När jag skrivit klart så får jag inte se resultatet pga att jag slog med backspace och sidan går tillbaka till början av testet.. BLÄH! har försökt 4 gånger och det känns nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej!
Vad konstigt, jag trycker backspace ibland för att radera en felaktig bokstav, och det fungerar bra att fortsätta. En gång lyckades jag däremot komma åt esc-knappen och då slängdes jag ut ur testet och fick börja om från början. Vad har du för webbläsare? /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Testet funkar inte för mig heller, det stoppar mitt i både med och utan backsteg. Använder explorer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Vilken rolig test! Ju fler gånger jag testade mig ju sämre gick det! Men man blir lite mallig att man kan få ner så många bokstäver ändå på en minut!
Annika L |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag har firefox. Men det är normalt, backspace är ju "backa 1 sida" för firefox och förmodligen IE också, och jag är för snabb för att hinna "stoppa" mig själv när det är klart och resultatsidan visas upp. Speciellt när jag håller på att radera precis när testets tid tog slut, då blir det tillbaka till startsidan!
Tror jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hej alla!
Jag är ny på den här sidan (Sysidan alltså) jag har lärt mig hur man svarar på inlägg, men hur gör jag om jag vill göra ett eget inlägg med en fråga till Er alla? Kan någon hjälpa mig med detta? Har tittat överallt men jag hittar ingen tex "nytt ämne eller fråga"? mvh Annika L |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Nu blir det lite OT (off topic) efter som du skrev i en tråd som handlar om något helt annat
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
Citat:
Placeringen kan ju bli ju sämre och sämre ju fler som försöker, dvs ju fler det blir i totala antalet försök. Sedan kan de gå sämre för att man blir stressad kanske av att man måste prestera bättre denna gång... ![]() Nyfiken... vad fick du för resultat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Inte är jag lika snabb inte men det var kul att testa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Ehh hmmm
Jag ska nog inte ägna mig åt den här typen av tester. Vet att det för det mesta inte blir som jag tror att jag skriver, men det här känns ju löjligt.Jag försökte ändå vara jättenoga med stavningen. SUCK. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:57.