![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Pumpalot: Jag har mejlat dig
![]() /Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag är också på jakt efter ett mönster till hjälmmössa. Något tips om avar man kan hitta det som ni ovan har?
Jag har ett mönster från Stoff och Stil som jag testat men jag tycker det ser väldigt stort ut. Någon annan som har erfarenhet av det? (jag har sytt och vill sy i trikå) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jag är också i behov av detta mönster. Har som en del andra också letat överallt men inte funnit något bra mönster. Någon som kan dela med sig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag ska bli farmor om ca: en vecka och är också på jakt efter ett mönster på hjälmmössa. Skulle bli så glad om nån kunde dela med sig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Åååå....jag skulle oxå gärna vilja ha ett sådant mönster! Maila mig gärna oxå!! gummibears@spray.se Tack så mycket!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag letar också mönster på hjälmmössa! Såg en så söt mössa som var en sjalett med en fastsydd hjälmmössa under. Vill ha mönster precis så som beskrivs i första inlägget med två sidstycken och ett långt tygstycke från panna till nacke,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
hjälmmössa
Såg en modell på hjälmmössa i ottobre 5/2006.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:49.