![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Repriser nu i helgen
För mig och andra, som inte heller har kunnat titta på måndagkvällar, så kommer i alla fall de 6 första avsnitten i repris.
Alla hittills sända avsnitten av årets säsong visas igen i helgen: Lörd 18/4: Avsnitt 1 - 14:30 Sönd 19/4: Avsnitt 2 - 11:05 Avsnitt 3 - 12:00 Avsnitt 4 - 13:00 Avsnitt 5 - 14:00 Avsnitt 6 - 15:00 Sedan är programmet tillbaka som vanligt igen måndag 20/4 kl 22.00 Blir det dåligt väder på söndag? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Beroende på var du bor
![]() ![]() I västra delen av södra sverige blir det ungefär samma väder. Alltså inget regn. Senast redigerad av iamia den 2009-04-15 klockan 16:44. Anledning: Tillägg i texten |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Jag hejar (kan man heja??) på retrotjejen och killen med blå hårtofsar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
iamia: Nja, väderprognoser kan ju ändras. Oavsett så kommer jag att titta eller spela in i helgen. Det blir lite hektiskt på söndagen.
![]() Jag brukar köpa programmen på DVD men den femte säsongen har inte släppts till försäljning ännu. Och jag börjar bli lite desperat... leningrad: Jag har tyvärr inte hejat på någon än. Missat alla avsnitten hittills, men nu ska det bli ändring. Inte ens 20 grader och fullt solsken skulle kunna ändra på det. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:43.